شیرآلات خارجی یا ایرانی | شیرالات | شیرالات بهداشتی

امروزه شیرآلات ساختمانی یکی از مهمترین فاکتورها در زیبایی خانه شما هستند. نیازی به گفتن این مطلب نیست که از نظر خریداران همواره شیرآلات خارجی گزینه های مناسب‌تری هستند، هرچند اگر واقعا برخی برندها ارزش خرید نداشته باشند. خرید شیرآلات خارجی یا ایرانی این روزها بزرگترین چالش مشتریان است، برای پاسخ به این سوال در این بخش همراه ما باشید.

خرید شیرآلات خارجی یا ایرانی

مهمترین و اصلی‌ترین عامل انتخاب مشتریان برای خرید شیرآلات در حال حاضر، تنوع طرح و برندهای متفاوت این محصول می باشد که نام کشورهای مختلفی مانند: ایتالیا، آلمان، آمریکا، ترکیه، چین، هند و… به چشم می خورد، اما زیاد هم مطمئن نباشید، چون بازار شیرآلات بهداشتی یا ساختمانی هم مانند بسیاری از محصولات دیگر در اختیار کشور چین می باشد.

از آنجا که بسیاری از برندهای معروف جهان برای کاهش هزینه تولید و ارزان شدن محصولاتشان از شرکت‌های تولیدی چین، تحت لیسانس خودشان محصولات را روانه بازار می‌کنند، بنابراین نمی‌توان زیاد به نام‌ کشورهای اروپایی در این صنعت اعتماد کرد. بنابراین شاید بهتر باشد که از محصولات داخلی استفاده کنیم، تا به چرخه تولید و پیشرفت کشور خود نیز کمک نمائیم.

به گفته فروشندگان این لوازم، متاسفانه برخی تولیدکنندگان داخلی هنوز در زمینه تولید محصولاتی با تکنولوژی‌های روز زیاد پیشرفت نکرده‌اند که این موضوع در برخی تولیدات مثل شیرهایی با سنسورهای اتوماتیک باعث شده محصولات خارجی بیشتر در معرض دید مشتریان قرار بگیرند.

اما شاید مهمترین دلیل برای خرید شیرآلات ایرانی، خدمات پس از فروش و قیمت بسیار مقرون به صرفه آنها باشد. بسیاری از شیرآلات خارجی با شرایط روز و تحریم کشورمان، خدمات پس از فروشی ندارند و اگر برای شیرآلات شما به مشکل بخورد به دردسری واقعی خواهید افتاد.

دلایل خرید شیرآلات ایرانی

بیایید صادقانه و کمی عادلانه به این مساله نگاه کنیم که: در سال‌های اخیر شیرآلات ایرانی تندیل به یکی از صنایع پیشرو شده اند و هم از نظر کیفیت و هم از نظر طراحی ظاهری پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشتند و بخوبی میتوانند با نمونه های خارجی رقابت کنند.

درست است که بسیاری از تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی در محصولات خود از کارتریج و قطعات خارجی استفاده می کنند؛ اما در نهایت شیرآلات تولید شده کیفیتی مشابه شیرآلات خارجی دارند اما با قیمتی ارزان‌تر.

مهمترین خواسته ما از شیرآلات خانه مان کیفیت مطلوب بدنه و زنگ نزدگی آن با چند ماه استفاده در برابر آب میباشد. بسیاری از تولیدکنندگان مطرح داخلی برای تنه‌ شیرآلات خود از آلیاژ برنج استفاده می‌کنند که مقاومت و استحکام بالایی دارد و همچنین کاملا بهداشتی است.

عامل مهم دیگر ظاهر جذاب شیرآلات است که باید همطراز با کیفیت و جنس آن باشد، که در این خصوص نیز تنوع مدل و تنوع در رنگ و سبک شیرآلات وجود دارد.  شیرآلات اهرمی نیز یکی از رایج ترین نوع شیرآلات مصرفی در کشورمان هستند.

از دیگر فاکتورهای مهم آبکاری باکیفیت شیرآلات است که همانند نمونه‌های خارجی از کروم و الکترواستاتیک استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، نقش بسزایی نیز  در دوام و عمر طولانی شیرآلات دارد.

قطعات با کیفیت استفاده شده در درون شیرآلات نیز اکثرا از اسپانیا وارد میشوند که در نوع خود بسیار مناسب میباشند. و آخرین فاکتور قیمت مناسب شیرآلات داخلی بهمراه خدمات نصب و گارانتی پس از فروش آنها میباشد.

همچنین ارتفاع نصب انواع شیرآلات  نیز مطابق با استاندارد های روز دنیا می باشد بابراین شما می توانید به سادگی خودتان این محصولات را نصب کنید.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم