انواع دستگیره برای شیرآلات آشپزخانه | شیرالات | شیرآلات آشپزخانه | شیرآلات بهداشتی

انواع دستگیره ی شیرآلات آشپزخانه باعث ایجاد تغییر روی ظاهر شیرآلات و همچنین کارایی آن ها می شود. همچنین شیرآلات دارای اتصالات متفاوت می باشند که روی کارایی آن ها تاثیر گذار است.

امروزه با پیشرفت شیرآلات, ظاهر آن ها نیز تغییر پیدا کرده و بسیار متنوع شده اند.

انواع دستگیره ی شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات تک دستگیره ای

 شیرآلات آشپزخانه ای تک دستگیره ای در جهت های مختلف می چرخند. با حرکت بالا و پایین امکان تنظیم جریان آب و با حرکت به طرفین , امکان تنظیم دما را برای مصرف کننده ایجاد می کنند.

از جمله مزایا ی این شیرآلات وجود تنها به یک سوراخ بر روی کانتر شما می باشد، این نوع شیرآلات آشپزخانه برای زمانی که شما فقط یک دست تان آزاد است بسیار مناسب می باشند. این محصولات معمولا دارای ظاهر بلند و قوس دار می باشند که باعث می شود قابلمه ها و ظرف های بزرگ به راحتی در سینک جای بگیرند.

 دقت تنظیم دمای این نوع شیرآلات از شیرآلات دو دستگیره ای کمتر می باشد.

تعویض این شیرآلات ساده می باشد و شما می توانید بدون نیاز به لوله کش خودتان این کار را انجام دهید.

شیرآلات دو دستگیره ای

 این نوع شیرآلات آشپزخانه معمولا حداقل به سه سوراخ برای نصب نیز نیاز دارند. به دلیل تنوع زیاد دستگیره ها، این نوع شیرآلات را بیشتر می توان سفارشی طراحی نمود.

در شیرآلات دو دستگیره ای دستگیره ها به آب گرم و سرد اختصاص داده می شوند که باعث تنظیم دقیق دما و جریان آب می شود. همچنین اگر یکی از دستگیره ها دچار مشکل شود، شما هم چنان می توانید تا زمانی که دستگیره ی خراب درست بشود از شیر آب استفاده کنید.

از همه مهم تر اینکه شما می توانید این نوع شیرآلات آشپزخانه را بدون نیاز به لوله کش خودتان به راحتی تعویض کنید.

از جمله مشکلات این شیرآلات هنگامی است که دست ها کثیف یا مشغول هستند زیرا تنظیم دو دستگیره ی جدا سخت تر می باشد و هر دو دست مورد نیاز است.

شیرآلات بدون دستگیره

این نوع شیرآلات آشپزخانه معمولا حداقل به یک سوراخ برای نصب نیاز دارند.

 این نوع شیر آب فوق العاده با استفاده از یک سنسور باز و بسته می شود. به دستگیره کنار شیر توجه کنید که امکان تنظیم دما و جریان آب را به شما می دهد.

 این نوع شیرآلات آشپزخانه با یک سنسور فعال می شوند که تماس نوری را تشخیص می دهند (بعضی از آنها با حرکت فعال می شوند) و شیر را باز می کنند. این محصولات برای کودکان و افرادی که مبتلا به ورم مفاصل می باشند مناسب هستند.

این شیرآلات با قطع خودکار باعث صرفه جویی در مصرف آب می شوند. به علاوه، شما دیگر نگران لبریز شدن آب از سینک نیز نخواهید بود.

از جمله معایب این شیرآلات عدم وجود راهی برای تنظیم دما یا جریان آب از طریق لمسی می باشد. این کار باید دستی صورت گیرد و بعضی از افراد آن را ناخوشایند می دانند. همچنین باتری این شیرآلات باید به طور مداوم تعویض بشود تا سنسور آن کار کند.

قیمت

این محصولات در انواع ایرانی و خارجی وجود دارند. امروزه شیرآلات ایرانی پیشرفت بسیار زیادی داشته اند و با نمونه های خارجی مشابه خود برابری می کنند.

نمونه های ایرانی این شیرآلات از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشند . این محصولات دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم