شیرآلات بهداشتی کلاسیک |شیرآلات | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی کلاسیک

شیرآلات بهداشتی کلاسیک : بسیاری از برندهای معروف جهان با استفاده از سایرشرکت‌های تولیدی تحت لیسانس، محصولاتشان را روانه بازار می کنند. شیرآلات به گروه شیرهایی گفته می‌شود که بسته به کارکرد و یا شکل آنها به زیرگروه‌های مختلف دسته‌بندی می‌شوند و یا به عبارت دیگر، شیرآلات عبارتند از مجموعه‌ای از قطع کننده‌ها که در انتهای خطوط لوله‌های آب نصب می گردند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم با هم را بر عهده دارند و امروزه علاوه بر این عملکرد، شیرآلات بهداشتی ساختمانی یکی از فاکتورهای زیبایی در ساختمان‌ها نیز محسوب شده اند که همین امر باعث تولید شیرآلات متنوع در طرح ، جنس و رنگهای مختلف بنا به کاربرد در دو بخش صنعت و خانه گردید.

 

کاربرد شیرآلات بهداشتی کلاسیک

در مورد شیرآلات بهداشتی کلاسیک باید گفت که این شیر ها روی چینی دستشویی ، سینک ظرفشویی و به صورت تو کاسه و برای دوش حمام مورد استفاده قرار میگیرند. که به نام های شیر دستشویی ، شیر سرویس ، شیر روشویی و شیر دیواری معروف هستند.تمامی این شیرها برای برداشت آب استفاده  می گردد.طرز کار این شیر ها شبیه دیگر شیر ها می باشد با این تفاوت که آب سرد وگرم پس از عبور از سوپاپ توسط یک لوله ی کرومی شکل به خارج هدایت می گردد.جنس بدنه ی این شیر ها از برنج خام می باشد که پس از تولید آنها را آبکاری میکنند.

 

انواع شیرآلات بهداشتی کلاسیک

شیر های بهداشتی کلاسیک به دو صورت ریژه ای و ماسه ای تولید می شود .

تولید شیرآلات بهداشتی کلاسیک با روش ریخته گری ماسه ای با توجه به اینکه مذاب در قالب های یکبار مصرف از جنس ماسه ریخته می شود که پس از سرد شدن ماسه ها به تنه ی شیر میچسبد و پس از اینکه تنه ی شیر را از ماسه ها تمیز می کنیم باز هم سطح شیر نا هموار می باشد که باعث کیفیت پایین تنه ی شیر می شود .باید توجه داشت که این روش روشی بسیار سنتی می باشد.

ریخته گری ویژه برای شیرآلات بهداشتی کلاسیک

امروزه برای تولید شیرآلات بهداشتی کلاسیک  تمامی شرکت های معتبر ساخت شیرآلات از روش ریخته گری ویژه ای استفاده می کنند زیرا این روش یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش های ریخته گری محسوب می شود چون در این روش میتوان درجه ی حرارت غالب را کنترل کنیم که باعث سطح تولید شده ی یکنواخت تنه ی شیر می گردد که کیفیتی بسیار عالی در این روش به دست می آید.

خدمات شیرآلات بهداشتی فیروزه

شیرآلات بهداشتی فیروزه  به تمامی مشتریان خود توسعه می نماید که حتما برای خرید شیرآلات بهداشتی از شیر های دارای علامت استاندارد استفاده کنند که بتوانند به راحتی از مزایای گارانتی و خدمات پس از فروش آن استفاده کنند.همچنین شیرآلات بهداشتی فیروزه در راستای ارائه ی خدمات مطلوب به مشتریان خود  محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار توزیع کنندگان و پیمانکاران و سازندگان پروژه های ساختمانی قرار می دهد.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم