آپشن های مدل های مختلف شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات | مدل های شیرآلات بهداشتی

آپشن های مدل های مختلف شیرآلات بهداشتی : آپشن های دسته شیر آب
شیرهای تک اهرمی یک شیر تک اهرمی به صورت جهت دار میچرخه و معمولا این قابلیتو ایجاد می کند که با حرکت اهرم به بالا و پایین جریان آب و حرارت با حرکت جانبی اهرم تنظیم می گردد.
مزایا: علاوه بر اینکه تنها به یک حفره در بالای کانتر خود نیاز دارید، برای زمانی که فقط یک دست شما آزاده بسیار مناسب می باشد. این نوع شیرآلات بهداشتی اغلب از طرح قوس دار برخوردار می باشند که برای شستن قابلمه و ظروف بزرگ در سینک سازگار هستند.
معایب: دقت تنظیم حرارتش کمتر از شیرهای دو اهرمی می باشد.

 

گیسو طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه
گیسو طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه

 

آپشن های مدل های مختلف شیرآلات بهداشتی

شیرهای دو اهرمی

این نوع شیرآلات بهداشتی معمولا به حداقل سه تا حفره برای نصب احتیاج دارند که طیف گسترده ای از گزینه ها برای دسته این نوع شیرآلات بهداشتی قدرت انتخاب مشتری را بالا برده است.
مزایا: در شیرهای دو اهرمی ، برای آب سرد و گرم اهرم جداگانه اختصاص داده شده است که تنظیم بهتری برای حرارت آب ایجاد میکند که به خوبی تنظیم شدت آب در این نوع شیرها می باشد. همچنین، اگر یکی از اهرمها نشتی پیدا کنند میتونید فلکه اون اهرمو ببندید و همچنان از شیرآب استفاده بکنید تا اهرمی که نشتی دارد تعمیر شود. این نوع شیرها به علت اینکه تعویض مستقل شیر و اهرم از لوله کشی را فراهم میکند برای تغییر آسان دکوراسیون ساخته شده است.
معایب: این نوع شیرها برای زمانی که دستهای شما پره یا کثیف است و میخوایید دو تا اهرم مجزا تنظیم کنید اصلا سازگار نمی باشد.

شیر آب دست آزاد (هندزفری) ، آپشن های مدل های مختلف شیرآلات بهداشتی

شیر دو اهرمی

این آپشن بزرگ هندزفری با یک سنسور فعال می شود!! به اهرمی که در کنارش تعبیه شده است توجه کنید: این امکان را به شما میدهد که بتونید میزان حرارت و شدت آب تنظیم کنید.
مزایا: دستی درکار نمی باشد! این مدل شیرآلات با یک سنسور عمل میکنن که تماس کوچک و دریافت میکنن (بعضی هاشونم با حرکت فعال میشوند) که فلکه آب را باز میکنند. این نوع شیرها برای کسانی که درد مفاصل دارن و کودکان خیلی مناسب است. این نوع شیرهای آب این ویژگی را دارند که به طور اتوماتیک آب را قطع میکنند و در مصرف آب بسیار صرفه جویی میشود. به علاوه اینکه شما هیچوقت نگران این موضوع نمی باشید که آب از سینکتون لبریز شود.
معایب: هیچ راهی برای تنظیم درجه حرارت و یا جریان آب از طریق حالت لمسی وجود ندارد. که باید از طریق دستی انجام شود و بعضی افراد این مورد را دوست ندارند. همچنین، این نوع شیرها به تعویض مرتب باطری نیاز دارند تا سنسور کار کند.

 

جنس بدنه و اتصالات ، آپشن های مدل های مختلف شیرآلات بهداشتی

کروم، نیکل، نیکل براق، برنز جلا دیده، فولاد سفید، سیاه و ضد زنگ بعضی از استانداردهای موجود برای رنگ و اتصالات شیرهای ظرفشویی می باشد. به این موضوع توجه داشته باشید که اتصالاتی که توسط تولیدکنندگان مختلف ارائه میشه ممکنه دقیقا شبیه هم نباشد. این ایده خوبیه که اگر شما قصد خرید یک شیر ظرفشویی همراه با لوازم جانبی همچون اسپری دستی یا جای مایع صابونی دارید همشونو از یک مجموعه خریداری کنید تا از متناسب بودن اونا با هم اطمینان حاصل کنید.

 

 

آیدا طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات فیروزه
آیدا طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات فیروزه

آپشن های مدل های مختلف شیرآلات بهداشتی و سبک ها

آیا شما یک آشپزخانه پر زرق و برق و امروزی دارید؟ یا اینکه یادآور یک آشپزخانه کلاسیک است؟ سبک های مختلفی از ساده گرفته، دارای خطوط منظم، منحنی یا زاویه 90 درجه وجود دارد. این مورد ظاهر آشپزخونه شما رو به سمتی سوق میدهد که شما ترجیح میدید اونطور باشه. باز هم گزینه ها بی شمار وجود دارد. اما زمانی که شما آماده انتخاب هستید سبک آشپزخانه شما احتمالا شکل گرفته و این کمک میکند که گزینه ها محدود شود. با طراح خود مشورت کنید تا بهترین مورد رو متناسب با شیرآلات بهداشتی خانه اجرا کنید.

آیدا مشکی طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات فیروزه
آیدا مشکی طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات فیروزه

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم