مدل های جدید شیرآلات بهداشتی | شیرآلات | شیرالات بهداشتی

مدل های جدید شیرآلات بهداشتی : برای اینکه حمام و دست‌شویی با طراحی خاصی داشته باشید، لازم نیست که حتما سراغ شیرآلات بهداشتی طلایی بروید. در شیر آلات بهداشتی فیروزه شیرهایی از جنس مس می‌توانید پیدا کنید که طراحی‌های کلاسیک و قدیمی هم دارند. اما اگر تصمیم دارید از این شیرها استفاده کنید، کمی زودتر به فکر باشید تا کاشی، پوشش و سینک دست‌شویی را هم با آن ست کنید. اگر به این رنگ و جنس علاقه دارید، می‌توانید با قیمتی بسیار پایین‌تر از شیرآلات طلا، دکوراسیون لوکسی داشته باشید.

مدل های جدید شیرآلات بهداشتی  ، تابلوی هنری در حمام

داشتن یک تابلوی هنری در حمام شاید آرزوی خیلی‌ها باشد. احتمالا فکر می‌کنید که نصب یک تابلوی نقاشی در حمام به نظرتان غیر ممکن بیاید، اما با طراحی‌های جدیدی که در این حوزه انجام شده‌ ،  این کار نه غیرممکن می باشد و نه عجیب به نظر می‌آید.  دوش‌هایی را طراحی شده ،  که روی یک شیشه نصب می‌شود و شما پشت این شیشه‌ها نقاشی پشت شیشه یا ویترای دارید.

این نقاشی‌ها طراحی‌های مختلفی دارند، می‌توانید طرح‌های معمولی و یا نقاشی، نقاشان بزرگ را در بین آن‌ها پیدا کنید. بخشی از این نقاشی‌ها هم کار دست  می باشند و برای داشتن ‌ آنها در حمام باید هزینه بیش‌تری پرداخت بکنید. این شیرآلات بهداشتی علاوه بر زیبایی سه تا شش جت هم بر روی آنها نصب  می باشد  که برای شست و شوی کمر استفاده می‌شوند.

مدل های جدید شیرآلات بهداشتی استیل یا برنج؟

بیش‌تر شیرهای موجود در بازار از جنس برنج  می باشند،  اما شیر های وجود دارند که  این شیرها رنگ ماتی دارند که زیبایی متفاوتی به طراحی آشپزخانه می‌دهند، به خصوص اگر لوازم آشپزخانه هم از جنس  استیل مات باشند. اما مهم‌ترین ویژگی این شیرآلات این می باشد که دیگر لک نمی‌شوند. این ویژگی خانم‌های خانه را حسابی خوشحال می‌کند، چون شیرآلات استیل را با هر دقتی هم که تمیز کنید در نهایت لک  می شوند .

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هشت =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم