شیرآلات بهداشتی ساختمان | شیرآلات بهداشتی | انواع شیرآلات بهداشتی ساختمان

امروزه شیرآلات بهداشتی ساختمان دیگر مانند گذشته تنها جنبه کاربردی ندارند، بلکه نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی منزل نیز ایفا میکنند. با توجه به ضرورت مصرف بهینه آب، انتخاب شیرآلات مناسب و کم مصرف باید یکی از مهمترین شاخصه های خرید شما باشد.

انواع شیرآلات بهداشتی ساختمان

  • شیرآلات آشپزخانه

شیرآلات آشپزخانه یا ظرف‌شویی یکی از متداول ترین و پرفروش‌ترین شیرآلات، شیرآلات ظرفشویی یا آشپزخانه است که برای شستشوی ظروف، میوه و سبزیجات استفاده میشوند. این شیرآلات به سه شکل شیرهای متصل به سینک، شیر ظرفشویی روکابینتی و شیر ظرفشویی دیواری وجود دارند که برای مشاهده انواع شیرآلات آشپزخانه و اطلاع از قیمت آنها میتوانید روی لینک آبی کلیک کنید. 

  • شیرآلات حمام 

این دسته از شیرآلات در گذشته به شکل آنتیک با سرشیرهای برجسته که انگشتان میان آنها قرار می گرفت وجود داشت اما امروزه بصورت مدرن بیشتر با طراحی های مینیمالیستی و اشکال هندسی خاص بچشم میخورند. از آنجا که شیرآلات حمام در تماس مستقیم با آب هستند، اگر فلز بکار رفته در آن از استانداردهای روز برخوردار نباشد, پس از مدتی بدلیل رطوبت موجود در محیط دچار زنگ زدگی میشود. این شیرآلات در دو حالت مختلف دوش و وان میباشند. برای مشاهده انواع شیرآلات حمام و اطلاع از قیمت آنها میتوانید روی لینک آبی کلیک کنید. 

  • شیرآلات روشویی 

این شیرآلات جزء دسته پر استفاده در منزل هستند، پس باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند. مهم‌ترین تفاوت شیر روشویی با شیر آشپزخانه در لوله خروجی آب است، این لوله برخلاف شیر ظرف‌شویی، نباید فاصله کمی با سینک داشته باشد تا دستان شما با سینک تماس پیدا کند.

  • شیرآلات توالت

توالت جزء مهم‌ترین بخش های هر ساختمان است و شیر توالت یا شیر آفتابه بیشتر با دستگیره های اهرمی عرضه می شود که در برخی محصولات همراه با شلنگ آن را خریداری میکنید.

 

بطور معمولا برای شیرآلات بهداشتی ساختمان از دو نوع شیرآلات تک دستگیره که طراحی ساده ای دارند و شیرآلات دو دستگیره که امروزه دیگر مانند گذشته خیلی رایج نیستند، استفاده میشود، اما بنا بر سلیقه مشتری میتوان از شیرآلات چشمی و فانتزی هم استفاده نمود.

قیمت شیرآلات بهداشتی ساختمان

با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور یکی از مهم‌ترین عوامل خرید در شیرآلات، قیمت آن است. با توجه به نوع طراحی، تکنولوژی ساخت، جنس و البته برند محصول، قیمت شیرآلات متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت شیرآلات فیروزه میتوانید روی لینک آبی کلیک کرده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم