شیرآلات | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه  | جدیدترین طرح  شیرالات مدرن

شما می توانید با استفاده از جدیدترین طرح شیرآلات یک تغییر اساسی و بنیادی در فضای منزل خود ایجاد کنید. استفاده از شیرآلات متفاوت یکی از مقرون به صرفه ترین راه های تغییر دکوراسیون داخلی می باشد.

لازم به ذکر است برای انتخاب شیرآلات ابتدا باید  انواع شیرآلات و کاربرد آن را شناخته , سپس اقدام به خرید این محصولات کنید.

شما می توانید با انتخاب شیرآلات متناسب با روشویی و یا سرامیک آشپزخانه و حمام خود باعث چند برابر شدن جلوه محیط شوید.

طراحان با روش هایی ماهرانه آن چه در محیط وجود دارد را با هم ترکیب کرده و طرحی مدرن خلق می کنند. در ادامه به بررسی انواع طراح های جدید برای شیرآلات آشپزخانه خواهیم پرداخت تا به شما برای تغییر در ظاهر آشپزخانه کمک کنیم.

ارتفاع نصب انواع شیرآلات نکته بسیار مهمی برای انتخاب این محصولات می باشد . دقت کنید شیرآلات استاندارد در ارتفاع مشخصی نصب می شوند . در صورت انتخاب شیرآلات نامناسب ممکن است برای نصب آن دچار مشکل شوید. بنابراین در هنگام خرید شیرآلات علاوه بر ظاهر به سایر موارد نیز دقت کنید.

 

جدیدترین طرح شیرآلات

طرح مدرن

این طرح برخلاف مدل های مرسوم شیرآلات در چند سال اخیر  می باشد. این نوع شیر آب برخلاف سایر  شیرآلات سبک های رایج که به صورت لوله ایی می باشند سطحی صاف دارند. ظاهر زیبای این شیرآلات باعث شده این محصولات در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کنند. طرح مدرن شیرآلات به سادگی با انواع محیط ها سازگاری پیدا می کنند.

طرح مینیمالیسم

از جمله جدیدترین طرح شیرآلات , طرح مینیمالیسم می باشد. ابتدا به تعریف واژه مینیمال یا مینی مال می پردازیم. این کلمه واژه‌ای لاتین است.

minimal در لغت به معنی حداقل است. اصطلاح مینیمالیست نیز با توجه به محل کاربرد آن به معنی حداقلی و استفاده بردن از حداقل‌ها است. به همین منظور مینیمالیست‌ها به ساده بودن و ساده گرایی شهرت دارند. در هنر نیز مینیمالیسم یک سبک بوده و هنرمند طرح یا اثر خود را با ساده‌ترین و حداقلی‌ترین ویژگی‌ها و جزییات خلق می‌کند.

پس می‌توان گفت ساده گرایی همان مینیمالیسم بوده و در صنعت دکوراسیون نیز به ساده‌تر کردن فضا و محیط و استفاده حداقلی از لوازم در هر بخش , سبک مینیمال گفته می‌شود.

طرح ترکیبی سنتی و مدرن

این طرح برای کسانی ارائه شده که دوست ندارند سبک های سنتی و رایج را از دکوراسیون آشپزخانه خود حذف کنند. با استفاده از این طرح در آشپزخانه می توانید سبک مدرن و سنتی را همزمان در اختیار داشته باشید. ترکیب این طرح از شیرآلات با کانتر از جنس مرمر بسیار زیبا و خیره کننده  می باشد. سبک هایی مانند این نوع شیرآلات زینتی که به هم شبیه می باشند در بازار دیده می شود پس نگران این نباشید که طرح ترکیبی شیرآلات مدرن و سنتی مناسب آشپزخانه خود را پیدا نکنید.

طرح خاص

آیا شما از آن دسته اشخاصی هستید که ترسی از ایجاد تغییرات بزرگ در ظاهر منزل خود ندارید ؟ پس این همان طرحی است که شما به دنبال آن می گردید. این طرح بسیار برجسته و شاخص می باشد که اگر در ترکیب صحیحی از چیدمان آشپزخانه قرار گیرد باعث زیبایی استثنایی شده و جذابیت محیط را دوچندان می کند. اما باید بدانید که این طرح برای همه افراد مناسب نمی باشد. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خواهان خاص بودن هستید اجرای این طرح در آشپزخانه شما همان چیزی است که می خواهید داشته باشید.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم