جنس شیرآلات در انتخاب بهترین مدل شیرآلات بسیار موثر است. اگر شیرآلات انتخابی شما از مواد اولیه نامرغوب ساخته شده باشد خیلی سریع , جلوه و زیبایی ظاهر خود را از دست می دهد و شما حتی قادر به تمیز کردن آن نمی باشید.

در بسیاری از موارد نیز , مواد تمیز کننده بیشتر روی این شیرآلات لک می‌اندازد و شما گاهی حتی مجبور می‌شوید این وسایل را دوباره خریداری و تعویض کنید. 

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر در این زمینه دچار مشکل شده‌اید و می‌خواهید شیرآلات سرویس بهداشتی‌ را عوض کنید یا اصلا قصد خرید این لوازم را دارید، حتما قبل از اقدام به خرید، تحقیق کنید.

بهترین مدل شیرآلات از نظر ظاهر

شیرهای لوکس، روکشی از آب طلا دارند که بسته به قطر طلای به کار رفته، قیمت‌ آن ها متفاوت می باشد. برعکس بقیه شیر‌ها که به صورت ست های سه یا چهارتایی شامل شیر دوش، شیر روشویی، شیر توالت به فروش می رسند، این شیر‌ها را می‌توان به صورت تکی هم خریداری کرد. حدود قیمتی هر کدام از این تکه‌ها بین ۷۵۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان در نوسان می باشد.

قیمت شیر‌آلات مسی که در این بازار بیشتر دیده می‌شود و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است , تا حدودی متعادل‌تر می باشد. در این بخش طراحی‌های کلاسیک و قدیمی هم وجود دارد. قیمت این شیر‌ها از ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نوسان  می باشد.

کیفیت شیرآلات

دقت کنید که انتخاب شیرآلات با کیفیت، با قیمتی بالا‌تر، می‌تواند از هزینه‌های بعدی جلوگیری کند زیرا بسیاری از این شیرآلات ممکن است در ابتدا  زیبا به نظر برسند اما در نهایت به دلیل بی کیفیت بودن مجبور به پرداخت هزینه اضافی و تعویض آن ها می شوید.

انتخاب بهترین شیرآلات بسیار مهم می باشد , زیرا به طور مستقیم با سلامت انسان در ارتباط است . ما از آب خروجی از این شیر ها برای آشامیدن استفاده می کنیم , پس در صورت بی کیفیت بودن و وارد شدن برخی از املاح شیر به داخل آب , می تواند باعث ایجاد بیماری هایی مانند سرطان شود.

از خرید شیرآلاتی که در تولید آن ها از سرب استفاده شده است خودداری کنید . سرب یکی از خطرناک ترین مواد مصرفی در تولید شیرآلات می باشد.

بنابراین هنگام خرید شیرآلات بسیار دقت کنید و آن را به خوبی بررسی کنید . جنس بدنه و نوع آبکاری شیرآلات از جمله موارد بسیار مهم می باشد.

شاید یکی از بزرگترین سوال های مشتریان هنگام خرید شیرآلات با کیفیت ایرانی یا خارجی بودن آن محصول باشد. لازم به ذکر است امروزه شیرآلات ایرانی از نظر کیفیت بسیار پیشرفت کرده اند و با نمونه های خارجی مشابه خود برابری می کنند.

از دیگر موارد مهم برای خرید شیرآلات میزان صرفه جویی آن در مصرف آب می باشد. استفاده از شیرآلات با کیفیت , میزان مصرف آب را کاهش می دهد.

همچنین نصب آسان شیرآلات از دیگر موارد مهم می باشد زیرا اگر شیرآلات انتخابی شما غیر استاندارد باشد ممکن است ارتفاع و یا ابعاد محصول هنگام نصب مشکل ساز شود.

معرفی شیرآلات فیروزه

در اینجا قصد داریم انواع شیرآلات فیروزه را به شما معرفی کنیم.

شیرآلات گیسو

این شیرآلات در رنگ های طلایی , کروم و سفید کروم یافت می شوند. شیرآلات گیسو دارای طرحی ساده و شیک می باشند که با هر محیطی سازگاری دارند. شما می توانید از این شیرآلات در حمام , سرویس بهداشتی و آشپزخانه ی منزل خود استفاده کنید.

شیرآلات گیسو در ابعاد و اندازه ای استاندارد طراحی و تولید شده اند و روش نصب آن ها نیز ساده می باشد.

شیرآلات مدل تینا

این شیرآلات در رنگ های طلایی , کروم و سفید طلایی موجود می باشند. این محصولات از نظر ظاهر با سایر مدل ها متفاوت است . دستگیره این محصولات دارای اشکال هندسی بوده و به راحتی میتوانید , جریان آب را با آن کنترل کنید .

شیرآلات تینا نیز مانند سایر شیرآلات فیروزه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد , بنابراین شما می توانید با خیال راحت این شیرآلات را برای منزل خود تهیه کنید.

شیرآلات مدل هما

برخلاف اکثر شیرآلات که دستگیره ی آن ها در قسمت کناری قرار گرفته است , در این مدل دستگیره در قسمت پایین و وسط واقع شده است. شیرآلات هما از نظر ظاهر کاملا با سایر شیرآلات متفاوت می باشد و برای افراد سخت پسند , گزینه مناسبی است.

این شیرآلات در رنگ های سفید طلایی , کروم و سفید موجود می باشند , که هر یک طرفداران مخصوص به خود را دارند. این شیرآلات علاوه بر ظاهر زیبا , دارای کیفیتی عالی می باشند.

شیرآلات مدل آیدا

این شیرآلات دارای تنوع رنگ بسیار بالایی می باشند. شیرآلات آیدا در رنگ های زیتونی , طلایی , مشکی طلایی , سفید طلایی و کروم یافت می شوند.

ظاهر این شیرآلات بسیار لوکس و شیک می باشد و برای خانه هایی که طراحی داخلی کلاسیک و سلطنتی دارند , گزینه مناسبی می باشد. بیشتر شیرآلات دارای قوس گرد می باشند , اما این محصول در قسمت گردنه دارای زاویه می باشد و همین موضوع باعث ایجاد جلوه ای زیبا در این شیرآلات شده است

شیرآلات مدل آرکا

این شیرآلات در رنگ های کروم , سفید کروم , طلایی , مشکی طلایی و زیتونی موجود می باشند. یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت این دسته از شیرآلات تنوع رنگ زیاد آن می باشد.

این شیرآلات دارای ظاهری ساده و شیک می باشند و برای افرادی که به آراسته بودن محیط منزل خود اهمیت می دهند , بسیار مناسب است.

شیرآلات آرکا دارای روش نصبی آسان و ساده می باشد و به تنهایی می توانید این شیرآلات را در آشپزخانه خود نصب کرده و از آن لذت ببرید.

شیرآلات مدل اپی گراف

این شیرآلات نسبت به سایر مدل ها دارای اندازه و ابعاد کوچکتری می باشند و برای محیط های کوچک , گزینه مناسبی هستند . این شیرآلات روی بدنه ی خود دارای طرح هایی می باشند که به زیبایی بیشتر این محصولات , کمک کرده است.

قسمت دستگیره ی این شیرآلات نیز , به شکل مربعی می باشد که یک دستگیره باریک تر روی آن تعبیه شده است. تنظیم دمای آب با استفاده از این شیرآلات کار ساده ای می باشد.

شیرآلات مدل پارمیس 

این شیرآلات در رنگ های رزگلد , طلایی , مشکی طلایی , سفید کروم و کروم موجود می باشند. شما می توانید هر یک از این رنگ ها را که بیشتر با محیط منزلتان سازگاری دارد , انتخاب کنید.

این شیرآلات دارای قوس گرد و دستگیره معمولی می باشند و برای افراد ساده پسند مناسب می باشد. این شیرآلات مانند سایر محصولات فیروزه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

شما می توانید از این محصولات در حمام , آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل خود استفاده کنید.

شیرآلات مدل مینی تنسو

این شیرآلات در رنگ های رزگلد , طلایی , سفید کروم , مشکی طلایی و کروم موجود می باشند. این محصولات برای قسمت های مختلف منزل تولید و روانه بازار شده ند .

با تهیه این شیرآلات با کیفیت می توانید, برای مدتی طولانی بدون مشکل از آن ها استفاده کنید. این شیرآلات از جنس بدنه برنج و آبکاری PVD می باشند. لازم به ذکر است آبکاری PVD جزو جدید ترین روش ها می باشد , که تنها کشور های پیشرفته از آن استفاده می کنند.

شیرآلات مدل تنسو

این شیرآلات در رنگ کروم موجود می باشند . گروه تولیدی فیروزه دست به تولید ظرفشویی تصفیه دار تنسو زده است.

این محصول در مناطقی از تهران که دارای آب آلوده هستند , بسیار مناسب است زیرا دارای دو مسیر خروجی جداگانه می باشد , که از یکی از آن ها آب لوله کشی و از دیگری آب تصفیه شده خارج می شود. این شیرآلات , برای سلامت فرد مصرف کننده بسیار مفید می باشند.

شیرآلات مدل فلت

این شیرآلات در رنگ های رزگلد , طلایی , سفید طلایی و کروم موجود می باشند. این شیرآلات دارای ظاهری نسبتا پهن می باشند و زیبایی محیط منزل شما را دو چندان می کنند.

این محصولات دارای بدنه برنج و آبکاری PVD می باشند. این نوع از آبکاری که در حال حاضر در پیشرفته ترین کشور های دنیا , به کار می رود باعث فزایش مقاومت شیرآلات در برابر فرسایش , خط و خش و ساییدگی می شود.

شیرآلات مدل ماهان

شیرآلات ماهان جزو پرطرفدارترین محصولات فیروزه می باشد. این شیرالات به گونه ای طراحی شده اند که با هر سلیقه ای سازگارند و می توانید به راحتی آن را با محیط های مختلف ست کنید.

این شیرآلات در رنگ های طلایی , مشکی طلایی , سفید , سفید کروم و رزگلد یافت می شوند.

این شیرالات دارای پنج سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

شیرآلات مدل مهرسان

شیرآلات مدل مهرسان با ظاهری زیبا و ساده, می توانند نقش مهمی در زیبایی منزل شما داشته باشد. این شیرآلات در رنگ های مشکی , مشکی طلایی , کروم , سفید کروم و طلایی موجود می باشند.

این شیرآلات دارای بدنه ای از جنس برنج و آبکاری PVD می باشند. آبکاری PVD باعث افزایش مقاومت شیرآلات در برابر خط و خش و فرسایش می شود. شما می توانید شیرآلات مهرسان نیز مانند سایر شیرآلات فیروزه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

شیرآلات مدل مهر

شما می توانید از شیرآلات مدل مهر برای حمام , سرویس بهداشتی و آشپزخانه خود استفاده کنید. این شیرآلات با ظاهری ساده و شیک , به راحتی با تمامی مدل ها سازگاری پیدا می کنند.

این شیرآلات با کیفیت دارای رنگی ثابت می باشند و در طولانی مدت , در اثر حضور در محیط مرطوب دچار تغییر رنگ نمی شوند.

شیرآلات مدل مهر , در رنگ های سفید طلایی و کروم موجود می باشند. ترکیب رنگ سفید و طلایی برای محیط حمام , انتخاب بسیار مناسبی می باشد زیرا القا دهنده ی حس طراوت و پاکیزگی است.

 

شیرآلات مدل رویال

این شیرآلات , جزو جدیدترین محصولات فیروزه می باشد . رنگ رزگلد این محصولات بسیار پرطرفدار می باشد. این شیرآلات علاوه بر داشتن ظاهر زیبا , از کیفیت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشند.

این شیرآلات به دلیل استفاده ی راحت برای محیط های عمومی , مانند رستوران و کافی شاپ نیز مناسب می باشند. هنگام خرید شیرآلات , به استاندارد بودن آن ها دقت کنید , زیرا در غیر اینصورت ممکن است در آینده برایتان ایجاد مشکل کند.

شیرآلات یونیورست و یونیکا

شیرآلات یونیورست و یونیکا شامل دوش های حمام می شوند و در دو مدل سرگرد و سرمربعی موجود می باشند , که مصرف کنندگان می توانند بر اساس سلیقه شخصی خودشان , شیرآلات مد نظرشان را انتخاب کنند.

این شیرآلات در رنگ های کروم و طلایی موجود می باشند . همچنین این محصولات دارای دو دوش ثابت و متحرک می باشند. در واقع دوش بلندتر ثابت می باشد , اما در مورد شیر کوتاه تر شما می توانید آن را برداشته و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

لازم به ذکر است , این شیرآلات دارای مدل های پخش آب متفاوتی می باشند . شما می توانید به وسیله یک دکمه کودک که در کنار سردوش قرار گرفته , نوع پاچش آب را تنظیم کنید.

انواع متعلقات

بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات به ظاهر و کیفیت آن توجه می کنند , کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت متعلقات شیرآلات آگاه باشد. در نظر داشته باشید , اگر شیرآلات انتخابی شما , دارای متعلقات بی کیفیت و غیر استاندارد باشند , هنگام نصب دچار مشکل می شوید.

بیشتر شیرآلات غیر استاندارد , دارای متعلقاتی بی کیفیت می باشند که  اندازه های دقیق برای نصب در آن ها رعایت نشده است. بنابراین برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات در آینده , هنگام خرید به متعلقات شیرآلات دقت کنید.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم