شیرالات | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه | مزایا و معایب انواع شیرآلات

مزایا و معایب انواع شیرآلات

امروزه با افزایش روز افزون تکنولوژی ، شاهد تولید شیرآلات مدرن بوده ایم و این که انتخاب مناسب آن ها باعث زیبایی آشپزخانه ها و یا سرویس ها می شود. تنوع شیرآلات در بازار باعث شده است تا مشتریان برای خرید شیرآلات کمی سردرگم شوند. با ما همراه باشید تا با هم به بررسی مدل های پر کاربردترین شیرآلات مدرن بپردازیم .

شیر تک دسته

پر کاربرد ترین شیرآلات مدرن نوع های تک دسته و دودسته  می باشند . اگر شما قصد خرید شیرآلات تک دسته دارید باید به فاصله آن تا اجسام مجاور فکر کنید چرا که ممکن  می باشد در زمان چرخاندن به وسایل و یا اجسام مجاور خود برخورد کرده و باعث خرابی آن ها یا خود شوند .

 

مهر سفید طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه

 

شیر دو دسته

این مدل از شیرآلات مدرن با داشتن هر دو دسته ی گرم و سرد حس سنتی تری به شما می دهند .

مزایا : شما می توانید در مقایسه با شیر تک دسته ، دمای آب را دقیق تر تنظیم کنید .

معایب : تنظیم دمای آب احتیاج به استفاده از هر دو دست دارد .

 

 

شیرآلات مدرن با سری شلنگی قابل تنظیم

درمواقعی که آب از قسمت متحرک شیر یا شلنگ به بیرون می ریزد ، می توانید از وزنه های تعادلی استفاده کنید و این مشکل را برطرف سازید .

مزایا : در زمانی که می خواهید سبزیجات و یا اطراف سینک را شستشو دهید ، می توانید سریه شلنگ  را بیرون کشیده و به راحتی کار خود را انجام دهید .

معایب : در صورتی که سینک شما کوچک باشد ، این شیر کارایی لازم را ندارد .

شیرآلات بدون نیاز به باز و بسته کردن

این مدل از شیرآلات مدرن کاملا مناسب استفاده در آشپزخانه  می باشند . شما حتی می توانید با استفاده از پنلی که بر روی این نوع شیر قرار دارد ، تنظیم کنید که تنظیم آب به صورت دستی باشد یا از طریق حسگر انجام بگیرد .

مزایا : به دلیل اینکه قطع و وصل آب از طریق حسگر انجام می شود ، این نوع از شیرآلات مدرن تمیزی و راحتی را به ارمغان می آورند .

معایب : در بعضی از مدل های این شیرآلات مدرن ، حسگر وصل آب در پشت یا پایین آن قرار داشته که باعث دشواری استفاده در زمانی که دست های شما کثیف یا پر از وسایل باشد  می شود . همینطور بعضی دیگر از مدل ها دارای حسگر حساس به ضربه هستند که در زمانی که دست های شما کثیف بوده و قصد فعال کردن جریان آب را دارید ، شیر کثیف شده و باید آن را تمیز کنید.

 

شیرالات | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه | مزایا و معایب انواع شیرآلات

شیرآلات مناسب جهت پرکردن ظرف ها

این نوع شیرآلات مدرن جهت نصب در آشپرخانه ها و رستوران ها مناسب  است که به تدریج به خانه های ما نیز راه پیدا کرده اند . این نوع شیر ها را به طور معمول در نزدیکی جایی که احتیاج به پر کردن ظریف از آب  می باشد ، نصب می کنند که به راحتی می توان آن ها به وسیله ابزار های مخصوص جدا کرده و در محل دیگر نصب کرد .

مزایا : دیگر نیاز نیست که ظروف بزرگ از آب را به این طرف و آن طرف بکشید .

معایب : اگر می خواهید برای آشپزی از آن استفاده کنید ، نیاز به یک منبع آب در کنار یا پشت گاز خود دارید ، در صورتی که آشپزی مهمی در پیش نداشته باشید ، به کار شما نمی یاد !

 

ماهان مشکی طلایی | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه

شیرآلات مدرن مکمل

این نوع شیرآلات به همراه یک سینک ، بیشتر در رستوران ها و یا آشپزخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد زیرا آزاد نبودن سینک باعث اطلاف وقت می شود .

مزایا : این نوع شیرآلات می توانند به صورت کاملا مستقیم به منبع آب اصلی وصل شوند و آب سرد و گرم را در اختیار قرار دهند .

معایب : نکته ای که باید به آن توجه داشت این  می باشد که فضای این نوع شیرآلات محدود می باشد .

 

شیرالات | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه | مزایا و معایب انواع شیرآلات

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم