مزایا شیرآلات بهداشتی ایرانی | شیرآلات | شیرآلات بهداشتی | شیرآلات بهداشتی فیروزه | مزایای شیرالات ایرانی

از جمله مزایای شیرآلات بهداشتی ایرانی , ظاهری بسیار زیبا و بهترین کیفیت مطابق با استاندارد های روز دنیا میباشد. این محصولات با نمونه های مشابه خارجی خود از نظر کیفیت برابری میکنند و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه میباشند.

 در خانه، اداره، مدرسه و هر مکان دیگری بدون شک از چندین سری شیرآلات متنوع ساختمانی استفاده می شود و انتخاب درست این محصولات میتواند نقش مهمی در آسایش و راحتی انسان داشته باشد.

شرکت شیرآلات بهداشتی فیروزه یکی از تولیدکنندگان محبوب و پر افتخار صنعت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در کشور  است که همواره پایبند به شعار خود یعنی کیفیت، زیبایی و نوآوری است و در همین راستا تمامی شیرآلات تولید شده در شرکت فیروزه این ویژگی ها را در بر میگیرند.

 دلایل مزایای شیرآلات بهداشتی ایرانی

  •        استفاده از مواد اولیه مرغوب و داخلی جهت کاهش هزینه تولید محصول و بهای تمام شده شیرآلات
  •        ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم جهت جلب رضایت 100% مشتریان
  •         تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی بر اساس استانداردهای ساختمانی داخل کشور
  •         به کارگیری سلایق و علایق هموطنان گرامی در تولیدمحصولات بهداشتی ساختمانی
  •       رعایت اصول بهداشتی و نظارت بر شیرآلات تولید شده توسط سازمان استاندارد

جنس این محصولات

به‌طور کلی شیرآلات بهداشتی دارای دو بخش عمده یعنی پوسته داخلی (پایه اصلی شیر) و پوشش خارجی  می باشد که در بخش داخلی تولیدکنندگان با توجه به سفارش‌هایی که دارند معمولا از آلیاژ برنج یا سرب خشک استفاده می‌کنند. این در حالی  می باشد که رعایت مسائل بهداشتی باعث شده اکثر تولیدکنندگان امروزه از خیر سرب خشک گذشته و بیشتر به استفاده از آلیاژ برنج فکر کنند، چون سرب در صورتی که آبکاری شیر بخوبی انجام نشود به مرور زمان در آب حل می‌شود و آلودگی‌های خطرناکی برای افراد ایجاد می‌کند.

در بخش خارجی یا همان پوشش خارجی شیرهای ساختمانی نیز معمولاً از فلزاتی همچون برنج، برنز، مس یا استیل استفاده میشود که معمول‌ترین نوع آبکاری استیل  می باشد و دیگر فلزات برای سفارش‌های خاص و منحصر به‌ فرد استفاده می‌شوند. اما بهترین نوع آبکاری در بازار به PVD معروف  می باشد. در این نوع آبکاری شرکت تولید‌کننده، بخش خارجی شیرها را به وسیله اتم‌های باردار فلز مورد نظرش مثل کروم، برنز یا هر فلز دیگری که سفارش داده شده باشد، بمباران می‌کند تا به‌طور شیمیایی سطح فلز پایه (فلز بدنه شیر) با فلز مورد نظر پوشیده شود که به آن فرآیند رسوب‌سازی با بخار می‌گویند. با این روش علاوه بر افزایش طول عمر شیر، کیفیت آن در مقابل ساییدگی، خوردگی، زنگ‌زدگی و ده‌ها مورد دیگر تضمین می شود.

نکته آخر

با توجه به اینکه در طی سالهای اخیر اکثر صنایع با شتاب بیشتری در جهت تولید و عرضه محصول ایرانی به هموطنان عزیز تلاش کرده اند خوشبختانه استقبال خوبی نیز در چند سال اخیر از این موضوع شده است. در همین راستا صنعت شیرآلات نیز پیشرو در تولید محصولات و شیرآلات بهداشتی می باشد تا از این طریق بتواند شیرآلات بهداشتی ایرانی و استاندارد را به مشتریان محترم از هر قشری عرضه بکنند.

 

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + هجده =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم