6435b29a4df44676bef175d5199be9a9

 امروزه نوآوری و توجه به نیاز مصرف کننده در ساخت شیرآلات,  رکن اصلی و کلید برتری نسبت به سایر رقبا است و ثمره ی آن راحتی و آسایش هرچه بیشتر مصرف کننده و همچنین کاهش هزینه ها می باشد. شیرآلات بهداشتی حمام از جمله محصولاتی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار میگ

همانگونه که میدانیم محیط حمام بهترین مکان برای کسب آرامش و از بین بردن فشارهای روانی روزانه می باشد, دقت در انتخاب شیرآلات بهداشتی و لوازم حمام و همچنین دکوراسیون آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برای دیدن انواع مدل های شیرآلات حمام فیروزه روی قسمت لینک شده کلیک کنید.

شیرآلات بهداشتی حمام و دکوراسیون داخلی

شیرآلات بهداشتی حمام و دستشویی نقش مهمی را در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند . حتما شما نیز مانند هر فرد دیگری به زیبایی منزل خود اهمیت می دهید و دوست دارید شیرآلاتی را خریداری کنید که علاوه بر کاریردی بودن باعث زیبایی بیشتر محیط منزل شما نیز شوند.

برای اینکه انتخاب خوبی داشته باشید، اول از همه باید آنها را بشناسید. و توجه داشته باشید که شیرآلات بهداشتی شما باید با جنس و سبک دکوراسیون حمام و دستشویی منزلتان سازگار باشد.

اهمیت کیفیت شیرآلات

شیرآلات بهداشتی و لوازم ساختمان جزو محصولاتی هستند که در ارائه ی آنها نیاز به کارآیی و دوام بیشتر احساس میشود, چرا که شیرآلات بهداشتی و دوش های حمام در تماس مستقیم با آب بوده و در صورتی که فلز به کار رفته در آن ها , از استاندارد های روز برخوردار نباشد, پس از مدتی استفاده , زنگ زده و سیاه  می شوند.

گرفتگی حفره های دوش حمام نیز از آن دسته  معضل هایی است که به علت کیفیت نامطلوب آبهای لوله کشی دیر یا زود اتفاق می افتد, و عملکرد این عنصر مهم حمام را ، خیلی قبلتر از آن که کارایی خود را از دست بدهد، مختل می نماید .

برای دیدن شیرآلات دوش فیروزه روی قسمت لینک شده کلیک کنید.

مقاومت در برابر رطوبت

نکته بسیار مهمی که باید در انتخاب شیر آب و سایر شیرآلات بهداشتی حمام مانند دوش و لوله‌ها در نظر گرفت، مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت است. درصد رطوبت در حمام بسیار بالاست و این مسئله می‌تواند بر ایمنی لوله‌ها و دوام آن‌ها تأثیر بگذارد.

یک مشکل رایج برای شیرآلات فلزی اکسید شدن یا زنگ زدن آن‌هاست؛ شیرآلات فلزی با رطوبت موجود در حمام واکنش نشان داده و به مرور دچار پوسیدگی و زنگ‌زدگی می‌شوند. مشکل دیگری که ممکن است در حمام پیش آید، تغییر ظاهر شیرآلات است؛ این مشکل برای شیرآلات روکش‌دار بیشتر اتفاق می‌افتد.

برخی از شیرآلات استیل واقعی نیستند و فقط روکش استیل دارند؛ به همین خاطر ممکن است پس از مدتی در اثر رطوبت روکش آن‌ها به صورت پوسته پوسته شده و ظاهر آن‌ها از حالت اولیه خارج شود. همچنین در حمام نیز مانند آشپزخانه زمان‌های بسیاری پیش می‌آید که نیاز است تا جریان آب به صورت لحظه‌ای قطع یا وصل شود. بنابراین شیرهایی که بتوانند سهولت در کارایی داشته باشند، اهمیت بیشتری دارند.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم