تعویض شیرآلات بهداشتی توکار | شیرآلات | شیرآلات بهداشتی

تعویض شیرآلات بهداشتی توکار : دلایلی مثل فرسوده شدن شیرآلات قدیمی و به صرفه نبودن تعمیر مجدد آن و یا نوسازی سرویس بهداشتی و استفاده از تجهیزات جدید، صاحبان بنا را به تعویض شیرآلات سرویس بهداشتی را  وادار می‌کنند.

 

تعویض شیرآلات بهداشتی توکار ، آمادگی پیش از نصب

پیشنهاد خیلی از متخصصان به منظور پایین آوردن هزینه های نصب این اقلام آماده سازی  می باشد. به این منظور می تواند پیش از حضور نصاب در محل با اون گفتگو بکنید و با توجه به مشاوره ای که به شما ارائه می کند وسایل مورد نیاز را از فروشگاه های تاسیساتی خریداری بکنید.

تعویض شیرآلات بهداشتی توکار ، کارتریج ، دایورتور

شیرآلات توکار به دسته ای از شیرالات بهداشتی می گویند که تمامی مکانیسم آن اعم از کارتریج، دایورتور و تمامی لوله و اتصالات آن در داخل دیوار قرار  می گیرد و قابل رویت  نیست، تنها قسمت قابل رویت شیر قاب روی مغزی توکار آن به همراه هندل (دسته شیر) جهت باز  و بسته کردن و تنظیم دما است.

تعویض شیرآلات بهداشتی توکار ، انقلاب کارتریج شیرآلات

بعد از انقلابی که در تولید کارتریج در صنعت شیرآلات به وجود آورد شاید بزرگترین تغییر در سالهای اخیر تولید شیرآلات توکار ساختمانی می باشد، این شیرآلات مزایای بسیار زیادی در مقابل شیرآلات سنتی و روکار را دارد که از جمله آن می توان به راحتی در نظافت، پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار کمتر، عمر بیشتر، اشغال فضای کمتر و چهره مدرن و زیبا تر نسبت به شیرآلات سنتی روکار است.

 

نکات مهم در خرید شیرآلات توکار ، تعویض شیرآلات بهداشتی توکار

مهمتر از طراحی و ظاهر شیر توکار مغزی توکار یا اینفینیتی آن است. کیفیت پایین مغزی توکار و ایجاد نشت آن چندین برابر شیرآلات بهداشتی رو کار و سنتی هزینه بر و خرابی بنایی بیشتری در مقایسه با شیرآلات روکار را به بار می آورد.
خرید صرفا خود شیر به تنهایی عقلانی  نمی باشد و حتما باید بازویی سقفی یا دیواری، براکت، زانویی توکار، سردوش و شلنگ خریداری شود و آن نیز با کاور روی شیر توکار هماهنگی کامل را داشته باشد در غیر این صورت تمامی هزینه انجام شده جواب منفی  می دهد و از نظر ظاهر اصلا زیبا نمی شود.

قبل از خرید مغزی توکار شیرآلات توکار حتما از موجودی کاور روی آن و تنوعی که بعدا برای انتخاب کاور روی آن دارید اطمینان حاصل کنید زیرا بعد از نصب مغزی توکار فقط و فقط از کاور های همان برند از شیرآلات میتوانید خریداری کنید و هیچ برند دیگری نمیتواند بر روی مغزی شما نصب شود

زمان نصب شیرآلات بهداشتی توکار، تعویض شیرآلات بهداشتی توکار

نصب شیرآلات توکار، کاری بسیار تخصصی و وقتگیر  می باشد، به هیچ عنوان از نصاب هایی که تخصص نصب شیرآلات توکار را ندارند استفاده نکنید زیرا بعد از اتمام کار و نصب کاور رویی آن در صورت عدم توازن و تراز بودن بسیار ظاهر زشتی پیدا می کنند و در صورتی که روشویی شیر توکار شما، به صورت آبشاری شود احتمال سرریز آب به سمت عقب نیز وجود دارد که تعمیر آن بسیار سخت و هزینه بر  می باشد.

درج کنیددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 1 =

نیاز به راهنمایی دارید؟آنلاین هستم